• Inclusief screenprotecter
  • Inclusief shock- & spatwaterproof beschermhoes
  • Exclusieve Kids Modus app
  • Inclusief touchscreen pen en oortjes
Minpunten
  • Geen

Je (jonge) kind pikt jouw tablet of telefoon om filmpjes te kijken of spelletjes te spelen? Da’s met deze kindertablet van het merk DEPLAY verleden tijd! Dit is dé kindertablet voor jarenlang speelplezier. Wij mochten deze kindertablet met veel plezier reviewen en hebben mogen ervaren waarom een kindertablet écht ideaal is voor (jonge) kinderen.

Allereerst een beetje uitleg over het merk DEPLAY. DEPLAY staat voor Developing & Play. Hun doel? Het al spelenderwijs stimuleren van baby’s, peuters en kinderen om zichzelf op leuke manieren te vermaken en zichzelf ondertussen te ontwikkelen. Hierdoor maakt DEPLAY spelen leuk én verantwoord, aangezien je kroost zowel veel plezier beleeft tijdens het spelen, als dat het zich (onbewust) telkens weer aan het ontwikkelen is. Dit doen ze via leuk én leerzaam speelgoed. Denk hierbij aan muziekinstrumenten, een babygym, een kidswatch en uiteraard de kindertablet. Educatief speelgoed wordt bij hen daadwerkelijk prioriteit.

Indien je dus op zoek bent naar ontwikkelingsstimulerend én leuk speelgoed, ben je bij het merk DEPLAY bij het juiste adres.

Eigenschappen van de DEPLAY Kids Tablet

• Wij waren onder de indruk van de kids proof beschermhoes. Voor onze niet altijd even voorzichtige peuter is deze hoes ideaal. De beschermhoes heeft ervoor gezorgd dat de kindertablet er nog altijd als nieuw uitziet, terwijl we hem al even gebruiken. Hij is bovendien spatwaterdicht en bevat stevige handvatten, die zelfs door de kleinste handjes gebruikt kunnen worden. Ook is er een verstelbare standaard, waardoor je de kindertablet rechtop kunt zetten.
  • Ook is er sprake van een HD screenprotector, waardoor onze peuter zelfs met vettige handjes spelletjes kon spelen zonder dat we angst moesten hebben voor het beschadigen van het scherm. Wel zo fijn, niet waar?
  • Daarnaast krijg je automatisch toegang tot de betaalde en beveiligde kids modus app, waarmee je als ouder inzicht krijgt op de schermtijd van je kind. Ook vind je hier allerlei educatieve spelletjes, tools en andere apps.
  • Ten slotte zijn de meest populaire kinderapps reeds voor je geïnstalleerd. Denk aan Netflix Kids, NPO Zappelin, YouTube kids en Disney+. Natuurlijk kan je zelf ook apps uitkiezen tussen de duizenden applicaties in de Play Store ;-).

De beste kindertablet kopen? Ga voor DEPLAY!

Indien je de beste kindertablet wilt kopen, moet je eigenlijk voor het merk DEPLAY gaan. Alles wat je wenst in een goede kindertablet, vind je hier. Denk aan de toegang tot de beveiligde kids modus app, het feit dat de kindertablet daadwerkelijk 100% kids proof is dankzij de beschermhoes en de screenprotector. Ook zijn alle belangrijke apps voorgeïnstalleerd, waardoor je kindje meteen kan spelen met de kindertablet!

Een veilige kindertablet

Wat ook belangrijk is, is het feit dat de kindertablet van DEPLAY veilig is. Alle producten van DEPLAY zijn Europees getest. Hierdoor voldoen ze allemaal aan de Europese kenmerken. Dit betekent dat veiligheid en betrouwbaarheid bij DEPLAY centraal staan. Hierdoor ervaart je kindje veel speelplezier en geeft het je tegelijkertijd een gerustgesteld gevoel.

BesteTesten.nl | Alle Best Geteste Producten in 1 overzicht!
Enable registration in settings - general